Wednesday 26 November 2014

KEBAIKAN MEAL-SHAKES UNTUK KANAK-KANAK

  No comments    
categories: 
Assalamualaikum..w.b.t

Hari ini nak share tentang kebaikan Meal Shakes Shaklee kepada kanak-kanak.Saya juga sudah berikan untuk anak saya disebabkan berat tak naik bila timbang.Nurse pasti marah dan tanya kenapa setiap kali pergi check-up.Alhamdulillah dipertemukan dengan Shaklee mealshakes,anak saya tiada masalah lagi tentang berat badan.Dengan izin Allah, saya berikhtiar dan berikan kepada anak saya yang terbaik.Apa yang meal shakes dapat membantu?jom baca entry selanjutnya.

Sebenarnya banyak khasiat meal shakes ni,bukan untuk menambah berat badan je.Malah khasiat lain pun boleh dengannya.Memang the bestla meal shakes ni.Apa yang banyak sangat tu?

Antara kebaikan meal shakes untuk kanak-kanak yang ibu bapa harus tahu:

  • mengurangkan masalah ezcema
  • membantu perkembangan minda 
  • membantu anak kekal aktif 
  • membantu mengatasi masalah sembelit
  • membantu menambahkan berat badan
  • membantu mengurangkan berat badan untuk anak yang obesiti
  • melindungi kanak-kanak dari jangkitan penyakit berjangkit
  • meningkatkan selera makan anak
  • membantu mengurangkan masalah asthma dan lelah
  • membantu tumbesaran kanak-kanak
 
Harga meal shakes hanya rm 113 untuk satu tong,dengan seberat 455gram.Aturan makan hanya sesudu kecik sahaja sehari.Jadi sangat menjimatkan wang anda .Jadilah ibu bapa yang prihatin pada anak-anak untuk mendapat kesihatan yang terbaik.Insya-Allah.


Ingin mendapatkan supplement terbaik untuk anak anda,boleh hubungi saya segera.



Hubungi saya untuk Oder dan Konsultasi 
Your Shaklee Indepedent Distributor
 Nur Zihan /Email:zihankeisha@gmail.com
 Whatsapp/sms/call:012-5537925
 Pengedar Shaklee Kulim,Sungai Petani,Hi-tech
 Penghantaran Poslaju Seluruh Malaysia
https://www.facebook.com/nur.zihan.56  

**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.** -

0 comments:

Post a Comment