Thursday 3 April 2014

MACAM MANA NAK JOIN AHLI SHAKLEE??? NAK JADI AHLI SHAKLEE??NAK JADI AHLI SHAKLEE??

  No comments    


Assalamualaikum.....

dah lama rasanya x update blog..dah berserawang..jom baca blog saya macam mana nak join ahli shaklee..

 sebelom tue saya nak cerita mcmmana boleh join shaklee ni.....bila dah kahwin & dah mempunyai ank seorang..mulalah nak cari suplement tambahan..sebab saya bersalin secara czer...sakit badan sana sini..tapi vitamin apa  tak tahu  nak mkn..last bulan september 13..sya google suplement yang memberi tenaga dan kesihatan yg baik selamat dan halal.saya terjumpa dengan product vitamin SHAKLEE..ni..dan saya tanya kawan2 ok ke tak ambil vitamin ni..kawan2 bagitahu memang elok amek vitamin shaklee..saya  tak puas hati saya google lagi..baca setiap vitamin keluaran SHAKLEE..& saya jumpa dalam fb degan seseorng yang jual product shaklee dan saya terus join/daftar sebagai ahli...sejak dari situ saya terus amalkan vitamin dari SHAKLEE..ternyata memamg puas hati..masalah yang saya alami sebelom ni dah beransur hilang.tak rugi pon join shaklee ni.


 BAGAIMANA NAK JOIN AHLI SHAKLEE??

-YURAN SERENDAH RM 75 S/M &RM 85 S/S @
-PEMBELIAN RM 650(200UV)LAYAK FREEMEMBER

FAEDAH KEAHLIAN

-BOLEH BELI DGN HARGA AHLI
-CAR BONUS
-CASH BONUS
-TRIP FREE(melancong dlm &luar negara,umrah)

p/s:rule shaklee hanya yang berdaftar ahli sahaja boleh beli dgn harga ahli
jom sertai kami..nikmati penjimatan 12-20% setiap pembelian barang


Saya join shaklee bukan utk kesihatan & kecantikkan sahaja..dengan shaklee saya boleh jana pendapatan 3/4/5 angka taw..saya niat nak bantu keluarga,nak bayar hutang,nak pergi melancong ,nak hantar mak ayah pergi haji @umrah nak tolong orang2 yang memerlukan..saya nak keluar dari zon selesa!!!.ternyata kini, saya dh merasai BONUS dari SHAKLEE..Alhamdulillah..syukur ya Allah..





jgn fikir lama2 kalau anda ingin keluar dari zone selesa   !!!..daftar sekarang..!!hubungi saya utk maklumat lanjut...


hubungi talian:

sms/pm/wassap 012-5537925 (zihan)
https://www.facebook.com/nur.zihan.56
https://www.facebook.com/pages/Daffacare-vitamin/371931359604954



0 comments:

Post a Comment