Monday 22 September 2014

KELEBIHAN VITAMIN E YANG MUNGKIN ANDA BELUM TAHU

  No comments    
categories: 
Assalamualaikum...

Sebut sahaja Vitamin E ,pasti anda tertanya-tanya,ape yang best sangat vitamin E ni?ha ..kalau nak tahu jom baca  tentang disebalik khasiat Vitamin E..bagi saya Vitamin E yang saya pilih mestilah vitamin E shaklee,sebab ia merupakan vitamin semula jadi.Banyak kelebihan Vitamin E ni tau...Vitamin E ni juga digelar sebagai Vitamin CINTA ..


Kandungan yang ada dalam Vitamin E ini,berasaskan dari minyak soya organik dan minyak gandum yang kaya dengan vitamin E,diekstrak d-alpha tocopheryl yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E(alpha,beta,gama,delta)Mengandungi 10 mg selenium semulajadi untuk membantu tubuh kita menyerap Vitamin E,juga memelihara membran sel-sel,sel darah merah dan tisu-tisu otot.Ia juga adalah penyahtoksik semula jadi logam berat seperti raksa,kadmium dan mengukuhkan anti oksidan dan juga melindungi retina.

Jom kenali


1.Vitamin E berkemampuan mempertingkatkan Reproduktif,seseorang lelaki yang mengambil vitamin sehari mampu meningkatkan kualiti air mani pada.

2.Vitamin E juga sebagai Antioksidan yang penting untuk melawan kanser,mengukuhkan sistem imun,menghalang pertumbuhan tumor,menguarangkan kerosakkan akibat radikal bebas,dan juga memperbaiki masalah katarak dan masalah penglihatan.

3.Ia juga berfungsi memperbaiki Arthritis,iaitu meningkatkan keanjalan saluran darah,memperbaiki kitaran darah ,merwat bahu kejang ,buasir,urat varikos dan sakit sendi.

4.Untuk menghilangkan parut,ia boleh diletak terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.

5.Meningkatkan kelastrian tenaga seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih.

6.Membantu melambatkan penuaan ,mengurangkan kedut ,garis halus,parut,akne dan bintik penuaan.Ia juga mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka,dada dan otot peha.

7.Merawat musculus pectoralis fibrosis otot dada,sindrom prahaid dan sindrom menopaus .Vitamin E digunakan pada ujian klinikal untuk menghalang kematian janin atau keguguran.

8.Melindungi Jantung ,menghalang anemia hemolitik,mengurangkan tekanan darah,melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid,dan menghalang platelet darah melekat ke dinding arteri.










Istimewanya lagi Vitamin E shaklee ada tambahan GRAPE SEED EXTRACT,untuk memelihara kulit lebih SIHAT,CANTIK dan GLOWING.Kepada anda yang nak kulit cantik ,glowing pun boleh cuba Vitamin E nih.


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.




hubungi untuk oder dan konsultasi

Nur Zihan
Shaklee ID: 966207
email:zihankeisha@gmail.com
012-5537925(sms,call,whatsapp)
COD:Kulim,Sungai Petani,Alor Setar
Penghantaran poslaju seluruh malaysia


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. - See more at: http://www.mamakeishavitamin.com/2014/09/cara-atasi-masalah-gastrik.html#sthash.ddRJo8XI.dpuf




These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. - See more at: http://www.mamakeishavitamin.com/2014/09/cara-atasi-masalah-gastrik.html#sthash.ddRJo8XI.dpuf



0 comments:

Post a Comment