Tuesday 28 October 2014

SET KESUBURAN SHAKLEE

  No comments    
categories: 
 Assalamualaikum dan selamat malam:)

Alhamdulillah diberi kesempatan untuk update entry hari ni.Alhamdulillah sebab hari ini dapat perkhabaran gembira daripada seorang customer dah berjaya hamil selepas pengambilan SET KESUBURAN SHAKLEE dengan izin Allah.

Ramai pasangan yang berkahwin menginginkan suara tangisan bayi ,tetapi ada  yang lambat dan ada yang cepat semua Allah yang aturkan,kita hanya berusaha ,berdoa dan bertawakkal.

Okeh di sini saya nak huraikan setiap supplement yang ada dalam set kesuburan ni.Set ini untuk suami dan juga isteri.




  • ALFALFA

Terutama untuk isteri membantu masalah keputihan dan membantu dalam hubungan suami isteri,ia bertindak sebagai kacip fatimah.

  • GLA COMPLEX

Membantu mengatasi masalah period pain,masalah hormon.Bukan itu sahaja ia juga membantu hasilkan cecair servik yang subur dan berkualiti dan dikenali sebagai "mukus servik putih telur".

  • ZINC COMPLEX

Zinc merupakan zat yang sangat penting bagi proses pembentukkan hormon testosterone,membantu kekalkan jumlah air mani(sperma)dan bantu kekalakan paras testosterone yang bersesuaian ,serta memberi tenaga untuk sperma agar lebih aktif menuju ke ovum.Keseluruhannya Zinc dapat membantu keinginan seks yang tinggi dan menghasilkan sperma yang sihat.

  • VITAMIN E COMPLEX

Dikenali sebagai vitamin cinta ,selain menghilangkan parut dan mencantikkan kulit ,anti penuaan ,melancarkan peredaran darah dan juga mempunyai khasiat untuk meningkatkan kelakian dan menyuburkan organ reproduksi lelaki dan wanita.

Kepada yang tengah berusaha untuk mendapatkan zuriat ,boleh cuba dengan set kesuburan shaklee ni,Ikhtiar dan berdoa insyaAllah dengan izin Allah.

Yang berminat boleh terus ke talian dibawah:)


Hubungi saya untuk Oder dan Konsultasi
 Your Shaklee Indepedent Distributor
 Nur Zihan
 Shaklee ID:966207
 Email:zihankeisha@gmail.com 
Whatsapp/sms/call:012-5537925 
COD:Kulim,Sungai Petani,Alor Setar 
Penghantaran Poslaju Seluruh Malaysia 
https://www.facebook.com/nur.zihan.56  

**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.** -

0 comments:

Post a Comment