Monday 27 October 2014

SUSTAINED RELEASE VITAMIN C SHAKLEE

  No comments    
categories: 
Assalamualaikum and happy monday

Hari nih saya nak share kenapa pentingnya pengambilan vitamin c dan kelebihannya.Ia mencantikkan luaran dan dalaman.Pengambilan yang berterusan membuatkan kulit semakin cantik,cerah dan lembab.

Antara manfaat Utama:)

  • Merangsang pembetukan kolagen-kolagen adalah sebatian asas otot ,tisu ,gusi,rangka dan tulang rawan.Ianya membantu tingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.
  • Memperbaiki simptom Pendarahan-Kekurangan vitamin c punca gusi berdarah ,kulit lebam,luka lambat sembuh ,kulit menjadi kering,ruam dan kulit terasa kasar.
  • Memerangi Kanser-satu-satunya antioksidan yang berkuasa ,mampu menigkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang bahan kimia berbahaya didalam tubuh.Msmpu menghapuskan radikal bebassebelum menyerang sel-sel kita.
  • Memperbaiki Insomnia-stress masalah berkaitan mental seperti keresahan
  • Mencantikkan Kulit-Ambil Vitamin c setiap hari untuk kulit lebih cerah ,melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen
  • Mengekalkan kesihatan otot-mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah ,mengekalkan kapilari darah yang sihat,menghindarkan arteriosclerosis,thrombus,menghalang pendarahan dalaman,hidung berdarah,pendarahan serebral dan skurvi.
  • Peningkatan Sistem Imun-membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik.membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman,mengukuhkan sistem imun,mempertingkatkan alergi hidung ,kulit dan ashtma.Vitmain c juga mempercepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan simpton flu dan selsema.

Perbezaan Vitamin C Shaklee dengan Vitamin Lain

  • Vitamin yang natural dan bertindak secara sustained release secara perlahan untuk memenuhi keperluan tubuh selama 24 jam
  • Satu tablet membekalkan 500mg bersamaan dengan 7 biji buah oren sunquick
  • Rumusan unik yang membenarkan pelepasan secara perlahan dan berterusan selama 5 jam
  • Membekalkan Bioflavonoid dalam jumlah yang seimbang iaitu 120mg.Boiflavonoid bekerja untuk meningkatkan keberkesanan vitamin c dan perlu diambil sebagai sebahagian daripada supplement vitamin c.Ia bertujuan mengelakkan salur darah bocor ,mengelakkan vitamin c dari teroksida dan merosakkan sel.

Berminat nak dapatkan vitamin C


Hubungi saya untuk Oder dan KonsultasI
 Your Shaklee Indepedent Distributor 
Nur Zihan
 Shaklee ID:966207 
Email:zihankeisha@gmail.com
 Whatsapp/sms/call:012-5537925
 COD:Kulim,Sungai Petani,Alor Setar 
Penghantaran Poslaju Seluruh Malaysia 
https://www.facebook.com/nur.zihan.56 

 **These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.** -

0 comments:

Post a Comment