Saturday 15 November 2014

CARA RAWAT DIRI DENGAN SUMBER ALAMI

  No comments    
categories: 

RAWAT DIRI DENGAN SUMBER ALAMI


Merawat diri secara alami dengan sumber semulajadi juga bagus,selain mengamalkan supplement kesihatan yang berada di pasaran.Kali ini saya nak berkongsi sumber-sumber semula jadi yang memberi manfaat kepada kita.Jom cuba lepas nih.


UNTUK KULIT CERAH DAN LICIN


Ambil sebiji limau nipis dan dibelah dua .Semasa mandi ,gosokkan pada wajah dan seluruh badan.Insya-Allah kulit akan cerah ,licin dan harum.


MERAWAT SENGGUGUT


Tumbuk sehingga lumat senggegam halia dan masukkan kedalam segelas air suam.Apabila halia mendap barulah diminum,dimulai dengan selawat.Insya-Allah senggugut hilang.

MENGURANGKAN MASALAH DENGKUR


Tumbuk tujuh badam dan campurkan ke dalam segelas susu panas .Minumlah beberapa minit sebelum tidur.

MELEMBUTKAN RAMBUT


Bersihkan scekak kangkung dan masukkan ke dalam bekas yang berisi air suam.Ramaskan kangkung hingga mengeluarkan lendir .Sapukan lendir pada rambut dan biarkan seketika ,kemudian bilaskan.Lakukan perkara ini selama dua minggu.


MELENTIKKAN BULU MATA


Ambilkan daun lidah buaya dan ambilkan lendirnya ,kemudian sapukan pada bulu mata dan amalkan sehingga bulu mata lentik.



Setakat ini perkongsian saya.Jom kita cuba sama-sama.Jika ingin dapatkan supplement shaklee boleh terus contact zihan.Setiap pembelian dengan anda akan mendapat tips dan khidmat nasihat secara percuma.


Hubungi saya untuk Oder dan Konsultasi
 Your Shaklee Indepedent Distributor
 Nur Zihan/Email:zihankeisha@gmail.com 
Whatsapp/sms/call:012-5537925
 Pengedar Shaklee Kulim,Sungai Petani,Hi-tech
 Penghantaran Poslaju Seluruh Malaysia 
https://www.facebook.com/nur.zihan.56


 **These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.** -

0 comments:

Post a Comment