Wednesday 12 November 2014

PENCUCI MUKA PILIHAN ~ NUTRIWHITE SHAKLEE

  No comments    
categories: 
Assalamualaikum..hari ni saya nak sharing pencuci muka yang saya guna sekarang.Sebelum ni bermacam-macam pencuci muka yang telah saya guna ,disebabkan kurang berkesan selalu juga bertukar jenis pencuci muka.Alhamdulillah sekarang dah tak perlu lagi bertukar kepada yang lain kenapa?Sebab dah jumpa yang sesuai dan menjimatkan.


INILAH PENCUCI MUKA PILIHAN SAYA


gentle deep foaming cleanser

Apa yang saya rasa:)

  • pertama kali mencuci muka rasa bersih dan segar
  • kekotoran hilang terutama dibahagian hidung
  • pencuci muka yang tiada bau 
  • tak perlu kuantiti yang banyak setiap kali guna
  • tahan selama 6-12 bulan

Bahan-bahan yang digunakan dalam Foaming Cleanser

Alga Hijau-menyahtoksin dan melembabkan

Rumpai Laut -menghilangkan kekotoran dan sel-sel kulit mati

Strawberi Begonia - mencerah dan menigimbangi pigmen

Soybean-mencerah,melembut,melembab dan mengurangkan tompok hitam

Bearberry-meringankan firma,melegakan  dan mengurangkan keradangan

Mulberry-mencegah kerosakan matahri dan melembabkan

Aloe Vera- melembabkan dan melegakan keradangan

Bahan-bahan yang digunakan dalam pencuci muka hebat ini adalah berasaskan bahan semula jadi.Yang pasti tiada bahan kimia dan bebas paraben.


Info Ringkas 

  • menggunakan bahan semulajadi
  • selamat dan berkesan
  • bahan-bahan gabungan 16 ramuan botani yang mujarab
  • Ujian yang menyeluruh
  • dibangunkan oleh saintis dan pakar-pakar penjagaan kulit di jepun dan Amerika Syarikat
 
Hubungi saya untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk shaklee.Sekiranya ingin mendaftar sebagai ahli Shaklee dan ingin mendapat konsultasi boleh terus

Hubungi saya untuk Oder dan Konsultasi 
Your Shaklee Indepedent Distributor 
Nur Zihan 
Email:zihankeisha@gmail.com
 Whatsapp/sms/call:012-5537925
 COD:Kulim,Sungai Petani,Alor Setar
 Penghantaran Poslaju Seluruh Malaysia
 https://www.facebook.com/nur.zihan.56 


 **These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.** -

0 comments:

Post a Comment