Saturday 8 November 2014

PRODUK SHAKLEE UNTUK KURUS ~OMEGA GUARD

  1 comment    
categories: 

Hari ini nak berkongsi bagaimana Omega guard membantu menurunkan berat badan.Omega juga boleh digabungkan dengan vitamin shaklee yang lain juga untuk mendapat kesan yang lagi berkesan.Selain itu ia juga memberi zat-zat yang lain juga pada tubuh badan kita untuk lebih sihat.


Mesti tertanyakan bagaimana Omega membantu kurangkan berat badan?Okeh di sini saya terangkan untuk anda,Omega bertindak mengurangkan nafsu makan,kurang pengeluaran insulin untuk hadam gula dari makanan.Oleh itu badan kita terpaksa mengeluarkan simpanan lemak untuk tenaga.Jika selera makan kita berkurang,hormon serotonin juga akan kurang.Hormon ini sebenarnya menyebabkan kita selalu berasa lapar.

Saya selalu cadangkan untuk customer yang bertanya tentang set kurus,saya recomended untuk mereka OMEGA di gabungkan dengan produk untuk kurus yang lain untuk mendapt kesan yang lagi power.


Kenapa saya gabungkan omega dengan produk Shaklee yang lain?

1. Membakar lemak - Lecithin,/ Omega Guard
2. Membuang lemak atau mendetox - Herb Lax / Alfalfa
3. Membina otot dan meningkatkan metabolisma - Cinch / ESP


  • Lecithin - Membantu proses pemecahan lemak
  • Omega Guard - Membantu proses memecahkan lemak dan mengawal selera makan
  • Herb Lax - Membantu membersihkan usus. Segala toksin, lemak dan lendir yang terdapat pada dinding usus akan dibuang melalui pembuangan air besar. Bila dinding usus dah bersih, barulah tubuh kita boleh menyerap nutrien secara optimum.
  • Alfalfa - Bertindak sebagai fiber yang mengangkut keluar lemak-lemak yang dah dipecahkan 
  • Cinch - Terdapat dalam tiga perisa iaitu coklat, vanilla dan cafe latte. Membantu mengekalkan otot masa proses kurus jadi takde lah badan anda menggeleber bila dah kurus nanti.
  • ESP - Sumber protein. Indeks Glisemik yang rendah membantu proses mengurangkan berat badan

Jadi untuk mereka yang nak kurus boleh la cuba set ni.Sekiranya berminat boleh terus whatsapp zihan.Untuk menjadi ahli Shaklee boleh klik  cara jadi ahli shaklee



Hubungi saya untuk Oder dan Konsultasi
Your Shaklee Indepedent Distributor 
Nur Zihan 
Shaklee ID:966207
 Email:zihankeisha@gmail.com
 Whatsapp/sms/call:012-5537925
 COD:Kulim,Sungai Petani,Alor Setar 
Penghantaran Poslaju Seluruh Malaysia 
https://www.facebook.com/nur.zihan.56  


**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.** -

1 comment: