Thursday 10 April 2014

PENGEDAR VITAMIN SHAKLEE KAWASAN KULIM HITECH-COD SEKITAR KULIM.

  No comments    
Assalamualaikum..selamat datang ke blog saya..
Nak menulis sikit pada petang hari ni..sape2 yang nak dapatkan vitamin Shaklee kawasan berdekatan kulim .jom teruskan membaca..

Tak tahu di mana nak dapatkan vitamin yang berdekatan kawasan anda?terutama kawasan kulim dan sekitarnya??





Saya NURZIHAN pengedar Shaklee kawasan kulim hitech dan kawasan sekitarnya.Kepada anda yang nak dapatkan pelbagai set vitamin dari Shaklee anda boleh dapatkan dengan saya.cod utk kawasan berdekatan..


Saya sertakan butiran
Id: 966207
Nama: Nurzihan Abdullah Sany
Contact no: 012-5537925 (sms/whstsapp/telegram)

Pelbagai lagi set dari Shaklee:
-set hamil
-set menyusu
-set kesuburan
-set kecantikkan
-set diabetis
Semua boleh dapatkan dengan saya..terbaik dari shaklee..

 fb :https://www.facebook.com/nur.zihan.56
fb page: https://www.facebook.com/pages/Daffacare-vitamin/371931359604954

0 comments:

Post a Comment