Saturday 12 April 2014

PELUANG BUAT DUIT DI RUMAH

  1 comment    
Assalamualaikum.....selamat datang ke blog saya..





Hari ni seronok pula nak menulis entri “PELUANG BUAT DUIT HANYA DI RUMAH”Macam saya.WAHM..sejak terjebak dengan perniagaan online ni,rezeki  tak disangka-sangka..Alhamdulillah berkat doa,usaha saya berjaya capai impian nak pegang 4 angka dalam tangan…


Perniagaan ape yang saya buat?saya tiada asas dalam perniagaan sebenarnya,tapi saya beranikan diri mencuba,saya menjual pelbagai jenis vitamin dari SHAKLEE..Ternyata tidak sia-sia,dari makan untuk diri sendiri,saya ambil peluang untuk jana pendapatan di rumah..boleh jaga anak sambil-sambil tu dan urusan rumah pon terurus..dengan syarat mesti kena daftar sebagai AHLI SHAKLEE..la kan..



Sekiranya berminat nak tahu lanjut.boleh terus hubungi zihan..saya akan guide anda sampai boleh..jom jana pendapatan 4/5/6 angka setiap bulan. USAHA TANGGA KEJAYAAN

Yakin dan percaya insyaAllah boleh..




CONTECT NO :012-5537925 ZIHAN
EMAIL: zihankeisha@gmail.com
Fb : Nur Zihan


1 comment:

  1. Salam. Ini ada satu website utk sesapa yg suka jwb soalan2 survey. Bukan survey free je tau.. Tapi kita akan dibayar utk setiap soalan survey yg kita jawab. Alaa bukannya susah pon nak jawab soalan survey ni kan? Lagi banyak survey yg kita jawab, lagi banyak la kita duit yg akan kita dapat. Ada survey yang menawarkan sampai RM7.00. Saya dah cuba, dan dah dapat RM10 dah pun. RM10 je la, sebab saya jarang online. Kalau rajin, mesti lg byk dapat. Daftar free je.. Jom try ke link ini:
    http://my.ipanelonline.com/register?inviter_id=2321921

    Ataupun cuba link ini: http://www.clixsense.com/?6344221 dan juga ini: http://www.neobux.com/?r=pipahbez untuk dapatkan duit dengan cara klik iklan2 yg disediakan. Daftar free. Mudah je. InsyaAllah menjadi.

    ReplyDelete