Monday 14 April 2014

SET CANTIK SHAKLEE

  No comments    

ASSALAMUALAIKUM….APE KHABO SEMUA……


Jam dah menunjukkan 11:25pm.mata belom mangantok lagi..idea pon datang nak menulis entri malam ni…jom sama2 ikuti dan baca blog saya…malam  ni nak tulis pasal kecantikkan kulit…


Memiliki bentuk tubuh yang menarik dan wajah yang berseri sering diimpikan setiap wanita,wanita juga tak lekang memandang dengan produk-produk yang luas dipasaran..tapi tak semuanya sesuai dengan kulit dan mungkin bahan yang mereka gunakan tu tak pasti sumbernya..bagi saya produk yang saya amalkan iaitu vitamin kecantikkan SHAKLEE..yang berasaskan daripada BAHAN SEMULA JADI,HALAL dan SELAMAT

Dulu wajah saya kusam,tak sekata,jeragat la,malu bila berhadapan dengan sekeliling,tapi sejak jumpa dengan produk shaklee dan 4 bulan saya amalkan,masalah kulit yang saya alami dah hilang..alhamdulillah..syukur..

Kebaikan produk?
Vitamin c
-mencerahkan kulit wajayh
-meningkat penghasilan kolagen
-menguatkan sistem imun
-melembabkan kulit
-bertindak mengatasi masalah selsema

Vitamin e
-menghilangkan parut
-menghilangkan jeragat
-menaikkan seri wajah
-menghilangkan jerawat
-menganjalkan kulit

B complex
-memperbaiki peredaran darah dalam badan
-meratakan warna tona pada kulit pada wajah

Dan produk yang saya amalkan memang puas hati dan berbaloi..kenapa?sebab tahan berbulan-bulan.vitamin c tahan selama 6 bulan dan vitamin e tahan 4 bulan..jadi ape tunggu lagi jom cuba..insyaAllah berkesan

di antara testimoni yg dah berjaya

Berminat nak mencuba??boleh hubungi zihan di talian:
Sms/wa/telegram : 012-5537925
Fb: Nur Zihan
Email :zihankeisha@gmail.com




0 comments:

Post a Comment