Tuesday 1 July 2014

PERFORMANCE DRINK DAN KEBAIKKANNYA

  No comments    
categories: 


BERTENAGA DIBULAN PUASA





Haa.masih belum terlambat lagi nak ucap salam ramadhan untuk anda semua..saya nak kongsi sedikit minuman untuk  tambah tenaga dengan PERFOMNCE DRINK SHAKLEE.Pada bulan puasa ramai yang menghadapi masalah keletihan sehingga mengganggu urusan kerja harian.Ramai yang mendakwa,walapun mereka sudah bersahur tetapi tetap merasakan tiada tenaga semasa siang hari..







Situasi ini adalah perkara normal yang berlaku semasa di bulan puasa.Ini kerana ketika berpuasa,kita kurang makan,ia menyebabkan penyimpanan makanan dalam tubuh juga berkurangan.selain daripada itu makan secara berlebihan terutama makanan berlemak semasa bersahur juga boleh menjadi punca keletihan semasa di siang hari.Makan makanan berlemak akan menyebabkan kadar penyerapan berlaku kadar perlahan kerana metabolisma yang rendah..








Bagaimana performance drink dapat membantu??




  • Meningkatkan daya ketahanan badan - memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.
  • Membekal tenaga dan daya tahan fizikal - ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan chloride. Dirumus eksklusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetapkan kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian.
  • Mencegah penyahidratan - mengurangkan kehausan, mencegah badan dari dehidrasi seperti ketika berpuasa, melembapkan kulit dan kelihatan muda.
  • Mengekalkan paras gula - terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah bagi tenaga otot dan percepatkan penyembuhan akibat kecederaan otot.
 
 
Antara testimoni yang mengamalkan Performance Drink.










Kepada anda yang sering keletihan,cepat lesu,kehausan,ketika berpuasa,saya syorkan supaya anda mencuba performance drink ni..!!sebab saya sendiri peminum tegar performance drink..hidup sihat,ceria bertenaga sepanjang hari..


  ingin dapatkan vitamin kesihatan dan kecantikkan yang sesuai?
ingin jana pendapatan 4/5 angka setiap bulan?

anda boleh dapatkan dengan saya sms/telegram/whatsapp
012-5537925

cod sekitar kawasan kulim
email; zihankeisha@gmail.com
fb page:DaffacareVitamin
fb : Nur Zihan



Hubungi : 012-5537925 zihan




Fb page: Daffacare Vitamin


Fb: https://www.facebook.com/nur.zihan.56?ref=tn_tnmn
- See more at: http://www.mamakeishavitamin.com/2014/06/vitamin-untuk-ibu-hamil.html#.U6xaJLOhlE4.facebook





Hubungi : 012-5537925 zihan


Fb page: Daffacare Vitamin

Fb: https://www.facebook.com/nur.zihan.56?ref=tn_tnmn
- See more at: http://www.mamakeishavitamin.com/2014/06/vitamin-untuk-ibu-hamil.html#.U6xaJLOhlE4.facebook




0 comments:

Post a Comment