Wednesday 15 October 2014

Apa yang bestnya ESP!!!

  No comments    
categories: 

 KEHEBATAN ESP YANG BUATKAN SAYA JATUH CINTA


Tajuk haa sampai jatuh cinta tu,melarat la macam nih kan..tapi tak perlu risau saya jatuh cinta pada minuman kegemaran saya,selain cinta hati saya suami dan anak.Nak tahu sebab apa saya jatuh cinta sangat dengan Esp nih?jom ikuti entri ni..



Sebelom nih tak tahu pon apa itu Esp,dan tak tahu apa tu Shaklee.Semuanya sebab ada sorang kawan ni tanya saya ada jual Shaklee tak?apa saya jawab ,saya pon tanya balik Shaklee tu apa?hihii.saya teruskan perbualan dan dia jawab dah lama dia amek supplement Shaklee.Kulit pon dah makin cantik ,licin gebu dan cerah.woow ..best tu,dalam hati masih memikir benda apakah yang dia amalkan.Last dia cerita satu persatu.



Satu hari tergerak hati nak cari apa itu Shaklee dan Esp.Saya setiap  kali online scroll newsfeed aje.last daripada buang masa begitu saya google tentang Shaklee.Buka mata ,buka minda,hari-hari saya baca info kebaikkan product Esp ,last keinginan nak cuba juga Esp nih.Lagi pun kulit saya memang bermasalah,kusam,jeragat,tak sekata dan berminyak,memang rasa segan jugak kalu nak mekup.

Nih hasilnya tadaaaa.........start amek bulan 9 tahun 2013


 Apa yang saya dapat selapas amal ESP?
1.kulit dah semakin gebu
2.dah tak nampak kusam lagi
3.Masalah jeragat dah pudar
4.Tiada lagi masalah kulit berminyak
Yang bestnya ramai orang tegur ada perubahan dari sebelom nih.terima kasih Allah.

KELEBIHAN YANG TERKANDUNG DALAM ESP
*Memudarkan parut jerawat
*Memudarkan jeragat
*Mencantikkan kulit keseluruhan
*Menambahkan susu badan untuk ibu yang menyusu anak
*Mencegah Kanser 
*Merawat gastrik
*Menganjalkan payudara yang kendur
*Mengembalikan kecantikkan payudara
*Untuk ibu hamil membantu perkembangan fetus dan memastikan tahap kesihatan optimun kepada ibu.
*Berkesan mengurangkan ezcema dan penyakit kulit.
*Menurunkan berat badan
*Memberi tenaga 

Kepada yang mementingkan kecantikkan kulit ,penjagaan diri dan ingin memiliki bentuk badan yang cantik,dan lebih bertenaga ,eloklah mencuba ESP ni sebagai supplement harian.

Bulan ni sempena Promosi ESP,yang nak dapatkannya dengan harga penjimatan dan nak dapat konsultasi percuma daripada Zihan,boleh terus contact atau whatsapp Zihan.

 
Hubungi saya untuk Oder dan Konsultasi 
Your Shaklee Indepedent Distributor
 Nur Zihan 
Shaklee ID:966207 
Email:zihankeisha@gmail.com 
Whatsapp/sms/call:012-5537925 
COD:Kulim,Sungai Petani,Alor Setar
 Penghantaran Poslaju Seluruh Malaysia
 https://www.facebook.com/nur.zihan.56 

 **These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.** -


0 comments:

Post a Comment