Monday 3 November 2014

CARA HILANGKAN PARUT JERAWAT

  2 comments    
categories: 

PETUA MENGHILANGKAN PARUT JERAWAT


Pasti antara kita ada yang mengalami masalah jerawat .Sudah tentu nak merawatnya mengambil masa yang lama.Apabila jerawat sudah hinggap makanya pasti meninggalkan parut dan menjadikan wajah  kita nampak hodoh.Entry ini saya nak bagi tips untuk hilangkan parut jerawat.
Teknologi kini semakin canggih,ada yang menggunakan kaedah laser.Tapi bagi yang kurang kemampuan bagaimana pula?jadi saya bagi  beberapa tips untuk anda cuba dan insya-Allah  boleh membantu memulihkan masalah parut jerawat yang anda alami.

KAEDAH 1


Ambil beberapa batang kulit kayu manis dan segenggam bedak sejuk.Kemudian tumbuk kulit akyu manis sehingga halus dan campurkan dengan bedak sejuk dan juga sedikit air.Selepas itu boleh sapu pada tempat yang berparut.Amalkan sekerap mungkin.

KAEDAH 2


Menggunakan daun lidah buaya.Ambil lendir daun lidah buaya sapukan pada tempat yang berparut.Lakukan tiga kali seminggu,insya-Allah parut akan hilang

KAEDAH 3

Ambil sedikit air asam jawa .Sapukan ramuan tadi keseluruh wajah .Biarkan sehingga kering.Seeloknya di buat pada malam sebelum tidur.Kemudian bilaskan sehingga cuci.



Hubungi saya untuk Oder dan Konsultasi 
Your Shaklee Indepedent Distributor
 Nur Zihan
 Shaklee ID:966207
 Email:zihankeisha@gmail.com 
Whatsapp/sms/call:012-5537925
 COD:Kulim,Sungai Petani,Alor Setar
 Penghantaran Poslaju Seluruh Malaysia
 https://www.facebook.com/nur.zihan.56 

**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.** -

2 comments: