Sunday 9 November 2014

MAKANAN HEBAT~UNTUK KEMPISKAN PERUT

  1 comment    
categories: 

Menikmati makanan untuk mendapat perut yang ramping?Nampak janggal tetapi jika kita tahu memilih makanan yang tepat,kata-kata ini pasti ada benarnya.Terdapat beberapa makanan tertentu yang mengandungi kekuatan yang bukan sahaja membantu anda  mendapatperut yang ramping ,malah membekalkan khasiat yang tinggi pada tubuh.

Antara Makanan yang Disyorkan ialah:)


1.AVOKADO-memerangi lemak

Jika penghargaan untuk makanan yang mampu melangsingkan perut,avokado pasti meraih temoat teratas.Lemak tak jenuh tunggal yang terdapat di dalam avokado mampu membakar lebih banyak lemak berbanding makan jumlah kalori sama tetapi kurang lemak.

2.YOGURT-menurunkan berat badan

Yogurt tanpa lemak dan tanpa perisa megandungi kultur sihat yang amat baik untuk kita ambil ketika sedang berdiet dan melangsingkan badan.Bakteria kultur hidup dapat memberi maanfat yang bagus dan sihat terutamanya di bahagian usus.

3.TEH HIJAU-meningkatkan metabolisma

Meminum 3 cawan teh sehari dapat meningkatkan metabolisma dan membantu mengurangkan sebanyak 30 kalori per hari.

4.BLUBERRY-bahan bakar fitness

Makanan pembakar lemak sangat penting untuk membentuk perut.Antioksidan di dalam bluberry membuatkan proses pembakaran lemak menjadi lebih cepat.Bluberry boleh mengurangi lemak perut dan menurunkan risiko penyakit jantung serta sindrom metabolik.

5.GANDUM-mengecilkan sel lemak

Mereka yang mengambil biji-bijian gandum berjaya menurunkan lebih banyak lemak perut berbanding mereka yang mengurangi kalori melalui pemakanan berkarbohidrat.




Hubungi saya untuk Oder dan Konsultasi
 Your Shaklee Indepedent Distributor
 Nur Zihan 
Shaklee ID:966207 
Email:zihankeisha@gmail.com 
Whatsapp/sms/call:012-5537925
 COD:Kulim,Sungai Petani,Alor Setar
 Penghantaran Poslaju Seluruh Malaysia
 https://www.facebook.com/nur.zihan.56



 **These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.** -

1 comment:

  1. Selain pemakanan, senaman pun perlu dilakukan jika ingin keputusan yang lebih cepat...
    Rahsia Kecantikan Semulajadi

    ReplyDelete